2/16/2013

1oo!



Hej, hej!
Dzisiaj setny post! Juhu! W sumie i tak wiedziałam,że mi przypadnie ten zaszczyt-niezaszczyt napisać ten post. Ogólnie dziękuje wszystkim odwiedzającym, bo statystyka pnie się do góry :)

Noo a teraz właściwa treść. Ogólnie długo zbierałam się. Obiecywałam już kilkakrotnie, że post będzie jutro itp. No niestety mój brak czasu nie pozwolił mi na zrealizowanie go w terminie. Jeszcze, ze moja szafa powiększyła się o kilka rzeczy i wcale nie tam mało w tak krótkim czasie więc trzeba było spiąć tyłek i zrobić zdjęcia. Nie ukrywam, że robiłam to na raty. Zdjęcia powstawały w ciągu 2-3 dni. Akurat wracałam wcześniej do domu i było cudowne światło w moim pokoju. Rzadko się to zdarza więc nietrudno było nie skorzystać :)
A teraz zdjęcia.

Stradivarius


Reserved


Zara




Zara


Zara




Stradivarius

Carry


Zara



Reserved





Cassie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz