Hej!
Teraz powinnam się uczyć, ale zbierałam się przez cale ferie na napisanie tego posta. Co wcale nie było takie proste, bo chcę Wam przedstawić kilkanaście a dokładnie dwadzieścia filmów bez których nie mogę się obejść. Dokładnie to jest ich o wiele wiele więcej ale wybrałam te, które najbardziej lubię lub najwięcej dla mnie znaczą. Z każdym z wybranych wiąże się nietypowa historia towarzysząca mojej egzystencji. Strasznie długo by mi zajeło opisanie wszystkich wydarzeń do danego filmu. Dlatego dzisiaj wyszczególnione nazwy i plakaty. W przyszłości gdy będę do tych filmów wracać (a na pewno będę!) to postaram się opisać wszystko po kolei. No a zbierając się i przygotowując do tej notki przy okazji całe ferie spędziłam na ponownym oglądaniu owych filmów. Czas tyle o ile dobrze lub mniej dobrze zagospodarowany. Ja jakoś nie widzę w tym problemu jak moja mama np. :)
1. Duma i uprzedzenie. reż. Joe Wright, 2005
3. Nigdy w życiu. reż. Ryszard Zatorski, 2004
4. Dziennik Bridget Jones. reż. Sharon Maguire, 2001
5. Księżna. reż. Saul Dibb, 2008
6. Wszystko co kocham. reż. Jacek Borcuch, 2008
7. Sala samobójców. reż. Jan Komasa, 2011
8. Dziewczyna z tatuażem. reż. David Fincher, 2011
9. Listy do M. reż. Mitja Okorn, 2011
10. Yuma. reż. Piotr Malaruk, 2012
11. Marzyciele. reż. Bernardo Bertolucci, 2003
12. Był sobie chłopiec. reż. Chris Weitz, Paul Weitz, 2002
13. Charlie i Fabryka Czekolady. reż. Tim Burton, 2005
14. O północy w Paryżu. reż. Woody Allen, 2011
15. Czarny Łabędź. reż. Darren Aronofsky, 2010
16. Zupełnie jak miłość. reż. Nigel Cole, 2005
17. Nie opuszczaj mnie. reż. Mark Romanek, 2010
18. Skyfall. reż. Sam Mendes, 2012
19. Obłęd. reż. John Maybury, 2005
20. The Perks of being a Wallflower. reż. Stephen Chbosky, 2012
Cassie.
wszytskie z tych filmow uwielbiam;D
OdpowiedzUsuń