2/21/2013

Wstaję z łóżka i już wiem, że popełniam błąd.


Hej! Dzisiaj tylko inspiracje, ale chyba będzie ich trochę sporo, bo dawno ich nie było. Ahh ta moja składnia. Dzisiaj w Esce Rock właśnie o tym gadali. O składni polaków i o niepisani polskich znaków. Ja jestem w tym mistrzem. Na blogu staram się nad tym panować a jeśli nie panuję to potem zmieniam bo podkreślenia mnie denerwują :)


Miło. Wróciłam po dwudniowej chorobie do szkoły. Dostałam 6 z kartkówki z angielskiego a jutro pewnie dostane ochrzan od geograficy. Tak bardzo ubóstwiam geografie i tak bardzo pragnę zdać z niej maturę, ze repetytorium przerobiłam już 8 razy -.-
Muszę się wziąć za robotę. Wiem ciągle to mówię. To nie moja wina, że mam wielkie ambicje ale totalne zero motywacji. Ehh takie życie.





































Cassie.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz