5/11/2013

Jakoś tak nie jest mi nawet żal




Świat wypadł mi z moich rąk
Jakoś tak nie jest mi nawet żal
Czy ty wiesz jak chciałbyś żyć, bo ja też
Chyba tak chciałem przez cały czas.



Hej!
Można powiedzieć, że połowa matur już za mną. Nie wytrzymałam i musiałam napisać. 
Wkurza mnie wszystko. Ciągle chodzę poddenerwowana. W domu matka sieje maturalną grozą i nic dziwnego ze znowu nic nie mogę jeść. Wczoraj jak się chciałam odstresować to dzisiaj jest jeszcze gorzej. Chodzi obrażona jakby nie wiadomo co się stało. -.-

Bożee czy ja nie mogę spokojnie żyć!? tak jak tego chce?! Dlaczego zawsze każdy chce kierować moim życiem?! Chyba mam swój rozum i wiem co powinnam robić a co nie -.-

Dobra wyżaliłam się. Mogę znowu wracać do geografii. Ale jeszcze kilka inspiracji. Już nie mogę doczekać się lata :)









 Cass.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz