5/19/2013

More than anyone else



Hejo!

Właśnie siedzę i piję sobie mięte. :D

Zdecydowałam się napisać bo dość sporo wydarzyło się przez te ostatnie kilka dni. Po pierwsze intensywnie zaczęłam się przygotowywać do ustnego polskiego. A po kolejne 2 dni temu były moje urodziny. Tak stara ze mnie dupa. Bożee.. ostatnie naście >.<


 Taki właśnie tort zrobiłabym dla siebie z chęcią .

Dziękuję wszystkim za życzenia. Dziękuje tym którzy pamiętali a w szczególności tym, którzy pożyczyli mi szczęścia spełnienia marzeń itp. nie na tablicy na fb. Dziękuję za wiadomości, sms-y i przecudowne telefony ♥ W takich momentach wiem, że mam kochanych przyjaciół :)

A i jak mogłam zapomnieć. Szczególne podziękowania dla Szymona, który prześpiewał ze mną cały piątkowy wieczór i za to sto lat nie tylko w ojczystym języku :*

Urodziny urodzinami ale robię się coraz starsza i stwierdziłam, że czas by było coś zrobić ze swoim życiem. Mam kilka życzeń postanowień. Pewnie zaraz je tu przytoczę. Skrzętnie spisane.

Na pewno po pierwsze nigdy się nie poddawać, dążyć do celu, zrobić portfolio i codziennie ćwiczyć. A no i ogarnąć się i zdać advanced, nie jeść a raczej ograniczać słodycze no i być sobą! To jest kilka z moim wypisanych. Te są najważniejsze. Chyba. Reszta jest bardziej osobista ;)

Jeszcze mam ogromny dług wdzięczności wobec moich rodziców. Dziękuje im za najwspanialszy prezent pod słońcem. Cieszę się, że we mnie wierzą (choć często tego nie okazują) i pozwalają mi realizować moje zwariowane pomysły. Nadal ja na to patrze to nie dowierzam. Hahaha :D Dostałam atelier, lampę i blendę ♥
Pierwsze sesja z nowym sprzętem już za mną. Mam nadzieję, że mój pomysł na projekt wypali i wtedy to chyba umrę ze szczęścia :)

A z pozostałych rzeczy to research w szafie ponownie zrobiony i jestem dumna bo jej objętość się pomniejsza. No i angielski ustny 29/30 :) Kocham Eugeniusza za to ze powiedział, ze jestem najbardziej komunikatywną osobą którą egzaminował :)

Wybieram się do Zakopanego na początku czerwca. Dzięki temu mam ochotę na jakiś wypad w jakąś głusze, góry, las gdziekolwiek. Byle daleko i z kimś z kim warto się wybrać ;)





Cass.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz