5/26/2013

Popołudnia bezkarnie cytrynowe





Hej!

Zbierałam się długo z postem ale miałam parę niestety ważniejszych spraw. Między innymi porządek w szafie, książkach itp. Normalnie nie spodziewałam się że mam aż tak dużo niepotrzebnych rzeczy, które były niezbędne do ukończenia edukacji. Zaniosłam 6 siatek z książkami na strych, parę pudeł i jeszcze kilka siatek na makulaturę. Zbierałam się z tym porządkiem od bardzo dawna, ale brak czasu dał za wygraną. Teraz mogłam spokojnie wszystko zrobić. Czuję się lepiej po wyrzuceniu ponad 6 lat z życiorysu :D Długo na to czekałam, ale opłacało się. Teraz mam porządek, miejsca na półkach i nie tylko :)

Również uzbierało się parę a właściwie paręnaście rzeczy nowych w mojej szafie. standardowo postanowiłam zrobić zdjęcia i się podzielić nimi z Wami. Jak na razie jest to pierwsza część, bo przez porządki zabrakło mi czasu. Postaram się jak najszybciej dodać drugą część. No i oczywiście zdjęć nowe sprzętu foto a właściwie akcesoriów nie może zabraknąć. :)

Cass. 

























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz