5/24/2013

Szaro-czarny każdy dzień już tak nie chce proszę Cię.





Hejo!

Tak stało się! Od wczoraj jestem wolnym człowiekiem! Matura zakończona!
Teraz tylko czekać na wyniki i zająć się w końcu tym co mi najlepiej wychodzi. Przynajmniej takie zbieram opinie. Jestem samokrytyczna bo twierdzę, że zawsze coś nie jest tak i mogę lepiej. Ale cieszę się, że ludziom się podoba to co robię.

Życie staje się piękniejsze gdy wiem ile rozdziałów już za mną. A ogólnie nie wiem ile przede mną. Czuje jednak, że teraz będzie coraz lepiej. Następne miesiące zapowiadają się bardzo obiecująco :)

Narobiło mi się trochę zaległości przez tą odwieczną naukę. Dzisiaj mam napięty grafik i mam nadzieję, że się ze wszystkim wyrobie. Szczerze.. wątpię w to ale może się uda :)

A teraz kilka zdjęć. takich nie wiadomo skąd. Koniec kwietnia i początek maja był bardzo owocny. Robiłam zdjęcia wszystkiego, po to aby się nie uczyć. To była cudowna perspektywa zdania matur heh.














Cass.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz