8/21/2013

Will you still love me when I'm no longer young and beautiful?







Hej!

Jak się domyślacie to będzie kolejny post z serii co kupiłam lub co zrobiłam. Dzisiaj raczej to pierwsze. Staję się monotematyczna chyba tylko z tego względu, że nic szczególnego się nie dzieje. Czuję jednak że za kilka dni się to zmieni. Przynajmniej powinno. 

Ogólnie przez dłuższy czas nie miałam natchnienia na pisanie. Dobrze, że czasem pisanie z wyprzedzeniem się przydaje. Wzięłam się za słuchanie Lany i od razu wena się pojawiła. 




Dobra ale do rzeczy. Żeby oderwać się od sprzątania i jakże pasjonującego serialu na tvn player postanowiłam wybrać się na zakupy. A właściwie nie na zakupy tylko umilić sobie czas i pochodzić po sklepach bez celu. I oczywiście nie mogłam się opanować jak zobaczyłam te perfumy. I na dodatek jeszcze w takiej cenie. Ogólnie kosztują 220 a mi się udało kupić je na promocji za 140 zł. Wiem jestem nienormalna. Wszyscy mogą to potwierdzić a Honorata w szczególności.

Zdjęcia zrobione i przerobione zupełnie inaczej niż zwykle. A wszystko to dzięki Mattowi :* Kiedyś nie widziałam różnicy pomiędzy rawem a jpg'iem. Teraz jednak jest to dla mnie znaczna różnica. Zdjęcia do przerabiania w jpg'ach to zbrodnia. A Photoshop Lightroom  to jest na prawdę coś :D

Cass.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz