4/17/2013

Should I take that risk or just smile?



Should I take that risk or just smile?
What do you know
It happened again
What do you know
  



Hej!
Dzisiaj tak ciepło i słonecznie. Aż się nie chce siedzieć w domu. Dlatego pewnie zaraz gdzieś wyruszę. Od razu chcę powiadomić, że posty przez najbliższy miesiąc będą pojawiać się mało regularnie, gdyż zbliża się matura i chcąc nie chcąc w końcu trzeba wziąć się za naukę.


Teraz ogólnie zacznę się chwalić bo wyszła i baaardzo fajna średnia na koniec + ostatnio dostałam kilka piątek i wynik z matury próbnej z geo mnie w miarę usatysfakcjonował. 

Także kończę bo muszę pozałatwiać parę ważnych i mniej ważnych rzeczy. A na pocieszenie moje wygłupy dzisiejsze przed kamerką.

Kurcze! ale mam fajny humor dzisiaj :D




Cass. 

PS. miałam się odchudzać i to miała być bardzo rygorystyczna dieta a tu krówki <ok>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz