7/05/2013

Daj lajka.




Hej!

Siedzę na szpilkach bo zamknęli systemy do rekrutacji na studia i jestem w kropce. Nienawidzę takiego czekania zwłaszcza, że nie wiem co mnie czeka a to jest moja przyszłość. No dobra, ale nie ważne.

W każdym razie ostatnio trochę spada mi statystyka na blogu i na fanpage'u więc postanowiłam w tym poście trochę popromować swoją internetową działalność. Zaraz poudostępniam swoje stronki i chcę Was nakłonić do czytania, oczywiście jeżeli się podoba. 

A i na prośbę jednej z czytelniczek założyłam aska. Co prawda jeszcze go nie ogarniam. I nie wiem czy będę miała czas się nim zająć tak często jak blogiem i fanpagem. W każdym razie zachęcam do zadawania pytań. Jeżeli chcecie się czegoś dowiedzieć i to piszcie. Jeżeli nie odpisze to piszcie jeszcze raz. Wytrwałość popłaca.

A teraz trochę autoreklamy. Zachęcam do lajkowania, komentowania, pytania i czegokolwiek. Teraz mam chyba najwięcej czasu w swoim życiu na wszystko.

Cass









A teraz pozytywna piosenka. Oddająca idealnie moment w tej chwili :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz