9/07/2013

Inspirations.

Hej!

Niestety czas na obrobienie reszty zdjęć wymaga ode mnie duuużo godzin. Photoshop nie wybiera. A ja jak na razie mam dość napięty grafik niestety :( I wiem wiem obiecywałam dopieścić bloga. Hmm.. nie wiem kiedy to się wydarzy ale na pewno w najbliższym czasie. Na razie muszę się zmusić do zgrania reszty zdjęć z karty. Okropnie się z tym czuje. Nienawidzę nie dotrzymywać obietnic. W sumie to chyba było bardziej jak wyzwanie :P 

Przed wyjazdem zrobiło mi się bardzo bujne życie towarzyskie. Jak miałam dużo czasu siedziałam w domciu. A teraz spotkania idą w parze z brakiem czasu. Myślę, że do końca następnego tygodnia wszystko powinno wrócić do normy a wtedy moje działania z Photoshopem się usprawnią i będzie tak jak miało być na samym początku moich obietnic. Zdjęcia z pewnością będą zgranie, obrobione posty napisane i może uda mi się w końcu zmusić Honkę do blogowania razem ze mną. Bo jak na razie to tylko ja staram się utrzymać tą stronkę przy życiu. Cya. :*

Cass. 




































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz