9/18/2013

sometimes i just want to hibernate..

cześć. hej. 



:smark:
apsik.


jesiennie, nie? dlatego katar, apsik. pogoda jak pogoda, pochmurno i kropi deszcz. fajnie



w zasadzie całkowicie podpisuję się pod tym obrazkiem.
moje życie to książka, muzyka, tv i nfs. i seriale. rly. 
w kubku herbata nr 100 w dniu dzisiejszym. 
jestem głodna, ale co z tego jak przez ten katar nie czuję smaku jedzenia? lol.
nie, nie w tym rzecz. tak naprawdę nawet nie chce mi się iść do kuchni. soooo lazy day.

za dużo tv.

"-za kwartał?
-a co to jest kwartał?" - dlaczego ja.

SERIOUSLY?! 
nie chcę żyć na tym świecie. poważnie.
ludzie nigdy nie przestaną mnie zaskakiwać..swoją głupotą.
nienawidzę ich. no dobra, nie lubię. chciałabym być kotem i mieć wszystko w dupie.
tak jak mój rudy facet


miłego!

H.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz