9/13/2013

Sea photo diary.


Ehh.. ta pogoda. No niestety cały czas pada i pada. Z tego powodu nawet mi się nie chce nigdzie ruszyć i cokolwiek zrobić. Jedynym plusem tej całej sytuacji jest to, że udało mi się przysiąść i obrobić do końca zdjęcia a wakacji. Tak jak pisałam parę postów temu, że reszta zdjęć wkrótce.. tak o to TA DAM! Pojawiły się i ja poskromiłam swojego wewnętrznego lenia :p Haha nie.. to się chyba nigdy nie zdarzy. No ale na jakiś czas kryzys twórczy zażegnany. Dodam, że powstało niedawno bardzo bardzo dużo zdjęć m.in. prawie wszystkie są na bloga, ale z jakiś prywatnych wypraw, które również się tutaj pojawią w najbliższym czasie. A co do zdjęć to mam nadzieję, że S. mnie nie zabije za parę zdjęć z jej wizerunkiem. 

Cass.



































FACEBOOK        INSTAGRAM          TUMBLR        ASK.FM

2 komentarze: