9/22/2013

Przepis na wszystko.

Hej!

Dzisiaj będzie może trochę monotematycznie, ale ze względu na to, że już za kilka dni wyjeżdżam na studia muszę zacząć pakowanie razem z wielkimi zakupami. Połowa a właściwie 3/4 rzeczy potrzebnych już mam. Pozostało mi tylko wybrać się jutro na zakupy. Szkoda tylko, że przez to wszystko moja karta cierpi i zostają mi same grosze na koncie. Na szczęście czasem warto być córeczką tatusia i ładnie się uśmiechnąć a jutro pieniądze będą na koncie ;)

Nie no nie zawsze tak jest, ale fakt że wyjeżdżam trochę przeraża moich rodziców i nie wymigują się z powiedzmy "obowiązku" jakim jest moje utrzymanie. 

Planuję kupić parę rzeczy, które pojawią się na pewno w niedalekiej przyszłości w poście na blogu. Jak na razie mam jeszcze partię zdjęć z poprzednich zakupów, ale przez ten chaos panujący obecnie w moim życiu nawet nie mam chwili by usiąść i spokojnie obrobić zdjęcia. 

No zakupy zakupami, ale zakochałam się w nowej kolekcji Stradivariusa. Mało razy się to zdarza w moim przypadku bo sporadycznie ostatnio kupuję tam cokolwiek. Jednak czasem się tak zdarza, że coś mnie tam zauroczy. Tak było w przypadku czarnej koszuli, którą możecie podziwiać tutaj i butów, którą w tym poście :)    

Jak na razie nie mam zdjęć, ale obiecuję nadrobić wszystkie zaległości dotyczące nie tylko zdjęć. Nazbierało się tego sporo, ale przez następny tydzień wydaje mi się, że będę miała na pewno więcej czasu niż dotychczas więc na pewno się tym zajmę :)

Więc jak na razie zadowolę Was zdjęciami ze stronki Stradivariusa i właściwie w ten sposób możecie zobaczyć jak koordynuję swoje zakupy. Najpierw przeglądam strony, żeby wiedzieć czego mnie więcej mam się spodziewać po wejściu do sklepu, a potem szukam tego co może mi się spodobać. Potem wybieram się do sklepu i wybieram już tylko wybrane ze strony rzeczy. Przez to zaoszczędzam trochę czasu i po przepatrzeniu uprzednio szafy wiem czego mniej więcej mam szukać :)

A teraz parę zdjęć  + moje nocne kamerkowe, a ja się zwijam na kolejny odcinek Przepisu na życie ;)

Cass.








PS. Wszystkie ubrania dostępne z najnowszej kolekcji Stradivariusa ;) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz