11/20/2012

And I can tell just what you want You don't want to be alone

Hej! Witam Was po próbnej maturze z polskiego. Masakra -,- bardziej durnych pytań i tematów wypracowań to nie mieli ;/
No ale jak przystało na mnie teraz bardzo poważnie przygotowuje się do matematyki jutro. Hahaha nie no zbyty. Zrobię sobie góra jeden teścik i nic więcej. Po co mam się stresować. Przecież to próbna. 

Tak tak bardzo się stresuję, ze robię angielski. Dużo mam trochę, ćwiczenia leksykalno-gramatyczne, eseje, conditionale do powtórki i wiele wiele wiele więcej. Dlatego siedzę zakopana w stosie słowników rożnego rodzaju i tak powiem ze to wszystko średnio mi wychodzi, bo przede mną stoi laptop a ja piszę  właśnie posta : D




No i dupa. Nie robię nic bo zaczęłam sobie pstrykać zdjęcia. Wtorek jak wtorek może być. Na razie nie narzekam tylko poza tą maturą. Bo nie miałam weny, bo mi się nie chciało i dla mnie to jest bez sensu. 







Dobra kończę takim akcentem - zdjęcia. Czasem na prawde myśle, ze nie jestem normalna tak do końca. Zadanka z matmy tak się na mnie patrzą i się usmiechają. Więc i jak się do nich uśmiechne i chyba trochę porobie. Porzucam angielski dla matmy. Straszne rzeczy : D


"In a few weeks
I will get time
To realise it's right before my eyes
And I can take it if it's what I want to do

I am leaving
This is starting to feel like
It's right before my eyes
And I can taste it 
It's my sweet beginning

And I can tell just what you want
You don't want to be alone
You don't want to be alone
And I can't say it's what you know
But you've known it the whole time
Yeah, you've known it the whole time"



Katrina.

1 komentarz: