11/29/2012

Where the hell did I go wrong?

Przychodzi taka pora, kiedy nie żądasz niczego. Ani ust, ani uśmiechu, ani miękkich ramion, ani oddechu jej obecności. Wystarcza, że ON jest.
Antoine de Saint-Exupéry



Hej!


U mnie jak zwykle nudy. Ale chyba zwariuje. Nie wytrzymuję już, a za dużo osób żąda ode mnie rzeczy niemożliwych
.

Noo trochę się wydarzyło w tym tygodniu. Pomijając że w końcu została zawieszona półka, ktorą kupiłam we wrześniu, to oddano maturki. Nie jest źle ale mogłoby być lepiej. Przyznaje. Niestety nie pojawię się u Honi w najbliższym czasie :(
Gdyby to zależało ode mnie to już bym tam była.
Poza tym ojciec wymyślił dla mnie nowe przezwisko -  huba. Fascynujące.
Wgl wczoraj ku mojemu zdziwieniu Krystyna kupiła mi lakier, perfumy i tusz do rzęs. Zawsze gada, że wydaję na kosmetyki fortunę a sama mi je kupuje. Nie wiem miała chyba przypływ uczuć czy co. Ale ogólnie z tym lakierem i tuszem mnie zamurowało bo co jak co ale nawet ja na takie ceny nie patrze. A to o. 




Oczywiście ze względu na zbliżające się mikołajki ja firmowe dziecko dostałam paczkę. Znowu będę gruba po świętach. Ojj ale tyle tam fajnych słodyczy. I w sumie większość te co lubię :)
Jutro albo jeszcze za kilka dni można się spodziewać powiedzmy podsumowania miesiąca:P







Baby it don't matter,
Anyone can see the signs,
I caught you looking over,
With just a little bit of a smile,
You tell him that you love him,
While I'm running through your mind,
'Cos I know that you know,
Your cover will blow,
It's only a matter of time
[...]
Are you gonna shout it from the rooftops honey?
Tell me I'm the only one,
Kick him to the curb baby don't stop running,
Tell me are you gonna come get some,
Did you ever ask yuorself the question,
Where the hell did I go wrong?
'Cos you know when it's through I'll be waiting for you,
So tell me how you're gonna come come get some?




Katrina.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz