1/29/2013

Jeden krok na drugą stronę...


Nade mną trójwarstwowe chmury
Pode mną dwupasmowa droga
A wokół morze subtelności
na które patrzeć mi było szkoda
[...]
Wyraźniej widzę tego w lustrze
Wcale mi nie żal że to ja
Wszystko przenika się ze wszystkim
Zwalnia i jednocześnie gna




Hej!
Właśnie zaczynam ferie i jest mi bardzo przykro, że Honia musiała już wczoraj iść do szkoły hahha :D
Post miał być wczoraj, ale zabrało mi weny i czasu. Rozpracowywałam whisky z O. tak subtelnie na rozpoczęcie ferii :)




Niestety nie pojawię się u Honi bo mój ojciec jak zwykle ma jakiś problem. No i niestety nie zawitam w Pile w najbliższym czasie ;/

Czuje się jakoś nieogarnięta. Ferie się zaczęły, zaplanowałam sobie tyle rzeczy do zrobienia a wcale nie mam siły i ochoty tego robić. Mam wrażenie, że czas się ze mną bawi i żeby było śmieszniej zabiera  mi coraz więcej wolnych chwil a zostawia tylko te najgorsze. Te wyczerpujące i frustrujące.

Muszę zrobić porządek w szafie o którym gadam i piszę już od dobrego miesiąca. Muszę kupić tyle rzeczy. heh tylko ciekawe za co. Ogólnie wkurzyłam sie. W czwartek jade na zakupy, zabieram karte i juz. Taki mały odwet za niemoc jechania:P


Cassie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz