1/08/2013

Tutaj się kończy świat! Piekło nie raj. Tutaj zawraca czas.


Hej!
Nie mam wgl natchnienia, ale piszę. Wyżej moje chyba jedyne zdj z osiemnastki M.
Nie mam na nic czasu. Mam tyle rzeczy do zrobienia, a mam takiego lenia, że nie wytrzymam zaraz.

Coraz częściej słyszę, że nikne w oczach. Ciekawe tylko, że ja tego nie widzę.

Dostałam dziś wyniki z matury z geografii. Wynik niezadowalający mnie, ale na tyle ile ja się ucze to i tak jest dobrze.

Moja książka a raczej opowiadanie pnie się w górę, ale nawet jakbym bardzo chciała to nie mam szansy skończyć go w szybkim tempie. Jest zawsze coś do zrobienia, albo do nauki a potem to ja już padam i jedyne co mnie może zadowolić to łóżko i sen :)


Jeszcze muszę zrobić wszystko na jutro a wcale nie mogę się zebrać. Chyba kończę, bo nie mam pomysłu co napisać. Honi nie mogę złapać wgl. M. też tak średnio. No i ogolnie lipa!

Dobra Ferdydurke się do mnie uśmiecha a ja jakoś nie bardzo mam ochotę na nie patrzeć. Także kończę. Może jak mnie coś natchnie to coś napiszę.




















Katrina.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz