1/19/2013

połączenie przerwane nie jestem w polu twojego zasięgu.


Hej!
Dziś zdjęcia moich nowych butów. No nie mogłam się opanować. Co prawda z przeceny, ale chyba każdy wie co oznaczają przeceny w Zarze. I tak się wyda więcej niż to co miało się wydać. A nie ukrywam mam do tego sklepu słabość. Chociaż ceny są odstraszające to i tak go lubię. I to się warunkuję chyba też ilością ubrań tej marki w mojej szafie :)

No właśnie zdobyłam nowe baleriny. Zobaczyłam je i stwierdziłam, ze muszą być moje. I jest jeszcze dodatkowy plus. Będą pasować mi do stroju na studniówkę. Nawet gdybym bardzo chciała to dla mnie jest to nie wykonalne. Niestety nie dam rady być całą noc w szpilkach :(









idziemy w tym samym tłumie
w rytmie autoalarmów
obudzonych przez burzę.
świecimy na czerwono
świecimy na zielono.

połączenie przerwane
nie jestem w polu twojego zasięgu.
leżę w przedpokoju
tam gdzie buty i rower.

podnieś mnie i oznacz mnie
zetrzyj ze mnie stary kształt.
nie ciągnij zbyt mocno do góry 
bo popękają sznurki.



Ojj ta piosenka męczyła mnie cały wczorajszy wieczór i dzisiaj cały dzień w sumie. Humor może trochę mi się poprawił, ale ogólnie i tak nie jest za ciekawie. Chyba potrzebuje jakiejś odmiany, przemiany. Cokolwiek. I tak już widzę, że wyglądam o wiele inaczej niż rok temu. A nawet pół roku temu. Na prawdę się zmieniam. A może dorastam. Jeszcze bardziej dorośleje. Czasem mam wrażenie, że jestem o wiele starsza niż osoby z mojego otoczenia. Albo mi się tylko zdaje :)
A na koniec wczorajsze wieczorne zdjęcie. 


Cassie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz