3/01/2013

3 głowy + ja.


Tytuł może jest trochę dwuznaczny, ale między innymi chodzi o to, że powinnam doszyć sobie ręce i głowy, żeby wszystko ogarnąć i pomyśleć nad wszystkim o końca i mieć czas na wszystko i mieć czyste sumienie. Kocham swoją składnie. Pani od polskiego bylaby ze mnie dumna <ok>
Zmieniłam trochę wygląd bloga. No może nie trochę tylko bardzo. Teraz mi się bardziej podoba. Jestem tylko ciekawa co na to Honia. 
Dzisiaj, pomimo, że mam strasznie dużo rzeczy poddaje się sztuce. Moja pasja i mój aparat mnie potrzebują.  Potem jak zgram zdjęcia pewnie będzie kilka tematycznych postów. 

Dzisiaj to chyba tyle, chociaż jest jeszcze inna sprawa. Trafiłam na filmik i coś mi to przypomina. Moje zachowanie z H. Może nie typowo w takich sytuacjach ale bardzo podobnych. Honia wiem, że mnie za to zabijesz jak obejrzysz filmik, że to napisałam. Ja też Cie bardzo lubie ^^

Cassie. 

2 komentarze:

  1. Nie-e, 3 głowy potrzebne są Ci tylko po to, żeby robić mi zdjęcia, jadąc w samochodzie, kiedy ja jade na rolkach ;p

    OdpowiedzUsuń