3/07/2013

ihavenoideacass





Hej!
Inicjatywa tego posta wyszła tak spontanicznie. Nie zbierałam się do tego jak zawsze tylko podczas rozmowy z Honią doszłam do wniosku że jestem ślepa i głupia. Ona mnie jak zwykle w tym utwierdza jak to moja kochana przyjaciółka :)

No ale w sumie taka jest prawda. Byłam zaślepiona rzeczami lub raczej osobami, które tak na prawdę gówno dla mnie znaczą. Teraz wiem, że to co powinnam zrobić na samym początku było właściwe, ale chyba wtedy niewykonalne. Sama nie wiem. Wiem, ze straciłam zbyt dużo czasu na osoby, które mnie wykorzystywały i teraz mają mnie w przysłowiowych czterech literach albo mają jakieś pretensje nie wiadomo o co. Chyba o to, że jeszcze żyje i stąpam po tej samej ziemi co oni. Nie to się już niedługo skończy. Nie będę marnowała swojego cennego oddechu na egzystencję z niektórymi w tej samej sali. Skończyło się to co dobre. Teraz myślę o sobie! Może to się wyda trochę samolubne, ale chyba wyjdzie mi to na dobre.





Więc teraz specjalnie dla Honoraty:
Ja - Cassie przyznaję się publicznie, że jestem ślepa, głupia i cierpię na zakupoholizm. !

Ale z tym ostatnim to mi jakoś dobrze. Nie narzekam :)

+ ponownie zapraszam na instagram.com/ihavenoideacass

Cassie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz