12/19/2012

Słońce jest zawsze tam gdzie pada deszcz.





Hej!
właśnie wróciłam i zamarzam, a jeszcze muszę wybrać się na prezentowe zakupy. Trochę syf bo nie czuje tegorocznych świąt. 
Mam nadzieję, że śnieg nie stopnieje do świąt jak to ma w zwyczaju.

Właśnie oglądam Lilou i mam problem bo nie wiem które wybrać. Ahh..w sumie to chciałabym mieć tylko takie problemy.




Aaa już wróciłam. Kupiłam mojemu małemu mężczyźnie koszule^^
+ oczywiście jakieś zabawki, książki itp.

Oczywiście zaszczyciłam Empik swoją obecnością i wybrałam znowu stosy książek i rzeczy. I jak zwykle nie mam na nie kasy -.-

Bożee-.- nienawidzę swojej klasy. A może niektórych osób. Jak można byc aż do takiego stopnia infantylnym i zidiociałym. Gdzie oni się wychowywali wgl. -.-

Dobra kończę, bo jeszcze pare praw przede mną do odhaczenia.



Uśmiech się,
Policz dobra czas,
Zły duch mieszka tak daleko stąd,
Miej chęć na miłosne gry,
Słońce jest zawsze tam gdzie pada deszcz.

Więc nie bój się deszczu,
Bo ja jestem deszczem,
Co pada na Twoje włosy,
I na Twoje ręce.



Katrina.

1 komentarz: