12/24/2012

Uwierz w tamtych stronach ze stali i cienia. Nie zaznamy miłości.Tam potracimy sumienia


Tam nie odnajdę cię i tak 
Choćbym wierzył, że się da
Choćbym pragnął
Uwierz w tamtych stronach ze stali i cienia 
Nie zaznamy miłości 
Tam potracimy sumienia
Tam potracimy sumienia  
                                     - Kot Rogucki
                                    






Hej!
Wiem, Honia mnie wyprzedziła, ale nie każdy może siedzieć w domu. Ja akurat w tym roku jestem w rozjazdach. Zwłaszcza, że niektóre sytuacje się skomplikowały w mojej rodzinie.

Noo ale teraz ode mnie. Chociaż wcale tego nie czuję, WESOŁYCH ŚWIĄT! Dla wszystkich! Bez względu co się wydarzyło i bez względu na wszystkie przykrości. Bez względu na wszystko. Życzę po prostu i standardowo wesołych świąt!

Nie wiem, ale wgl. kolędy do mnie nie przemawiają w tym roku. Rano słuchałam Ed'a ♥ aa teraz przyszła pora na Roguckiego. Najeść się też nie najadłam. Bo tylko uszka i pierogi. No i ciasto marchewkowe *.*

A teraz moje wygłupy przed kamerką. Miało być poważnie i wgl. ale nie wyszło :P













Katrina.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz