12/06/2012

Who's side am I on? Who's side am I?

Hej!

Lubię kiedy przyjeżdża do mnie kurier. Zwłaszcza jeżeli przywozi mi aparat. Dostałam go wczoraj, ale za bardzo byłam zajęta (powiedzmy "czytaniem instrukcji"), że nie miałam siły dodać czegokolwiek.






Wgl. byłam wczoraj na szczepieniu. Nadal boli mnie ramię i podobno po tym mogę mieć gorączkę o.O

Dzisiaj było trochę mikołajkowo, bo mój Mikołaj bardzo się wysilił i przyniósł mi laskę cukrową. A na zdjęciu mój nowy kubek. Nabyty w ostatnim czasie w Empiku razem z K MAG'iem oczywiście. Bo nowy miesiąc to nowy K MAG.



I was looking for a breath of the life
For little touch of heavenly light
But all the choirs in my head say "nooo"
To get a dream of life again
A little vision of the sight at the end
But all the choirs in my head say: "nooo"

But I would need one more touch
Another taste of heavenly rush
And I believe, I believe it so...

Who's side am I on?
Who's side am I?




Katrina.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz