9/23/2012

Hello Autumn! :)



Nareszcie jesień. Upragniona wyczekiwana jesień. Jednak inaczej wyobrażałam sobie pierwszy jej dzień. Myślalam, że będzie więcej żółtych liści i będzie o wiele cieplej.
Aleee ładne niebo za oknem *.*

Wgl w Esce Rock jest weekend z Ruguckim <3
Właśnie włączyłam sobie „Nie Bielsko”. Dla mnie to takie jesienne.

„Gdy nagle przypomniał się świat
Poczułem jak wzmaga się wiatr
Poczułem ochotę by zwiać”

Wczoraj poczyliniłam zakup lakierów do paznokci z racji tegoż iż się szlajałam po mieście. A że nie miałam za dużo kasy to stać mnie było jedynie na lakiery. W sumie takie ładne kolory, adekwatne do pory roku : D


Ja natomiast zamiast wyjść gdzieś to oczywiście gnije przed książkami ( bo wczoraj trzeba było się troszeczkę polenić). W zamian za kilka godzin wolności od wiedzy dzisiaj walczę z wypracowaniem z „Ludzi bezdomnych”, zadaniami z matematyki, czytaniami na poziomie advanced i prezentacją z geografii na temat Nadatlantyckiego Okręgu Przemysłowego. Tak lepszego tematu nie było ;/


Powinnam jeszcze urządzić wielkie prasowanie i zebrać pranie. Ale nie ma siły i się nie wyrobię. A jeszcze czeka mnie bardzo ważne spotkanie wieczorkiem z Kotem <3


+ specjalnie dla Was odkopałam parę moich zdjęć z zeszłych jesieni.





I parę innych co znalazłam jeszcze gdzieś w necie  : D






Katrina

1 komentarz:

  1. Jesień jesień jesień <3 Kocham ;3
    A ja nadal leżę i sie za nic nie zabrałam ;p A zadań z matmy jest od cholery, mogłabym je zrobić :D

    OdpowiedzUsuń