9/06/2012

kiedy kochasz jesteś MAGNES! :D

Cześć, hej.

czemu mnie tak wszystko wkurza?
pies, który leży za drzwiami, to że trzaskają drzwi, to, że gorąca czekolada jest za gęsta, to jak beznadziejnie brzmi muzyka z głośnika w laptopie, to, że zaczynam czas, w którym nie mogę z niczym zdążyć, to, jak firanka się rusza, to jak jest duszno, "muzyka" w autobusie? WSZYSTKO.
NIE, nie zbliża mi się okres, HEH.
a, jeszcze jedno mnie wkurza. czas wybrać temat prezentacji na ustny polski. </3

PRAWIE tydzień za nami. Jeszcze jutro, 3 lekcje na 8:55, omomomm <3 później spotkanie w Pile. Spotkanie Służby Ochrony Zwierząt. Takie tam stowarzyszenie, blablabla.
Szkoła jak szkoła. plan jest, nawet nie jest AŻ tak zły. Fakultety sobie wzięłam na jeden dzień, będzie z głowy. I tak będę kończyć przed 14.
(CHOLERA, pieprzony mos -.- czy te laski muszą mi maszerować z tymi psami pod samym oknem? ja pizgam, ani chwili spokoju, człowiek wraca z tej szkoły zmasakrowany to jeszcze tych mi tu brakowało)
***
Przyszedł jakiś dziad, zbiera za cośtam, bożeeeeee jedyny, co jeszcze mi przeszkodzi w napisaniu tej notki?!
W ogóle cudem jest to, że w ogóle się za nią wzięłam. whatever. I tak jest o niczym, a nie, sory. ten wartościowy wpis dotyczy moich chwilowych frustracji, no tak.
Przecież wszystkich to tak interesuje, że hohoho!
O, matka wróciła z pracy, zaraz się zacznie jęk. czyli  typowe "ledwo wróciłaś i już ten komputer" i drugie moje ulubione "znowu nie zjadłaś obiadu!" -.-

JEDEN PLUS DNIA: przypomniałam sobie właśnie o karmelowej milce, która zalega mi w torebce od poniedziałku, czy wtorku. Tak, też nie wiem jak to się dzieje, że jeszcze jej nie zjadłam! *.*
Noooo, i od razu mi lepiej.
dobra, jeszcze jedna kostka! a raczej pasek, lol.
w ogóle kto mądry dzieli czekoladę na kostki? przecież to się je paskami.
i nie rozumiem jak można sobie zjeść jedną kosteczkę, no max dwie. omg.
ale zapomniałam, że to ja jestem w ciąży SPOŻYWCZEJ. no tak.


wczoraj mi truło tyłek caaały dzień:




Trzymajcie się.

H. : )


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz