9/21/2012

Takie nudne są dni, bo takie same...

Hej!
Heh nie ma to jak piątkowy wieczór przed kompem. I nie ma to jak mój Kot <3 nie odbiera telefonu, bo standardowo mu się rozładował. I nie ma to jak spieprzyć sprawdzian z matmy. Tak ja i rozszerzenie. Bitch please! I nie ma to jak pojechać z mamą do OBI i zapieprzać z telefonem i robić zdjęcia kwiatów. I nie ma to jak się nudzić. I nie ma to jak pić kakao przy "Dzień dobry, kocham Cię". I nie ma to jak mieć lenia i nie robić nic a powinno się robić multum ważnych rzeczy. I nie to jak czekać z niecierpliwością na sms-a. I nie ma to jak zimne bardzo zimne wieczory. I nie ma to jak nie mieć prądu rano i nie móc się normalnie umyć, bo jak nie ma prądu to piec nie działa, a jak nie działa to nie ma ciepłej wody. I nie ma to jak chęć pojechania w góry, bo śnieg. I nie ma to jak przyznanie się przed samą sobą do wielu rzeczy, o których wcześniej nie chciałam myśleć. I chyba skończyłam xd


Ogólnie omówiłam Wam trochę moją małą część tygodnia. W sumie to jakieś niecałe 2 dni.
Jestem bardzo ciekawa jak tam nowe meble Honi :D

"Takie zwykłe masz ciało, takie szare
Takie nudne są dni, bo takie same
Gdy o świcie do pracy swojej wstajesz
Takie zwykłe masz ciało, bo takie szare"

Szkoda że za oknem już tak ciemno. A dopiero dwudziesta. Chociaż bardzo lubię długie wieczory. Tylko wtedy zawsze przydaje się ciepły duży koc, duży kubek a nawet dwa mleka, kakaa albo herbaty, dobry film i oczywiście ktoś do towarzystwa :)

A teraz kilka fotek z dzisiaj i z tygodnia :D




początek wyprawy do OBI :D







tzw. koczowniczy tryb życia


Kakao i "Dzień dobry, kocham Cię " <3

Kapsel na dziś <3


Katrina.


2 komentarze:

  1. i nie ma to jak dobre zdjęcia. Aż miło popatrzeć :) jakim aparatem je robiłas? Na prawdę przypadły mi do gustu ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może Cie to zdziwi ale to zdjęcia z telefonu (Samsung Galaxy Ace) i z kamerki. Obecnie posiadam Olympusa SP-570UZ, ale planuje kupno Nikona w najbliższym czasie. :)

      Usuń