10/29/2012

Chcemy odpowiedzi na pytanie. Cały naród czeka wciąż na zmianę. To jest blues o palaczach, wielki plus dla palaczy. Kto choć raz ściągnął bucha dobrze wie, co to znaczy.

"Wysokości niewyobrażalne gdzie człowiek walczy
 Wyżej niż sięga lot orła
 Człowiek walczy tak z człowiekiem
 I spada nagle jak gasnąca gwiazda"


Hej!
Na początek cytat z pracy domowej : D
Dużo się nie wydarzyło poza tym że przez cały czas kłócę się z matką i głowa mnie boli. Jedyną rzeczą jaką chce to się wyprowadzić.



A powyżej efekty bólu głowy i braku chęci na cokolwiek. Muszę się uczyć matmy i geografii. Ale mam takiego lenia ze nie mogę noo..
Wgl nie mam motywacji i przez to co słyszę nawet nie mam ochoty odbudować w sobie ambicji. Tak czuje się niedowartościowana i nigdy nie ukrywałam, że nie jestem do końca normalna i mam problemy ze sobą. 
Aaa to piosenka na dziś. Dodaje mi trochę siły. Szkoda tylko że trochę.

2:49 - 3:21 ♥

Aaa dziś to trochę inspiacji. Na lepszy koniec dnia. Chyba pójde po proszek od bólu bo nie wyrobie ;/
Nie umiem polskiego. Nie zrobie. Trudno. Jakoś to będzie. Mam nadzieję, ze to co sie dzieje teraz jakoś szybko minie i powróci do normy. Przynajmniej mam nadzieje.

Dobra koniec.
Teraz inspiracje ☺



















Katrina.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz