10/16/2012

lecz złe łatwiej jest, łatwiej zobaczyć.

siema.


tak, moja japa, tak z kamerki.

tak, farbowałam włosy.

tak, wiem, że na zdjęciu nie widać. :D:D
ale w rl widać. chyba. tak mi się wydaje. przynajmniej nie ma odrostów. :D
whateveeeeeeeeer.

wróciłam ze szkoły. uwielbiam wtorkiiiiii. : D jem kanapkę, którą powinnam zjeść w szkole, ale H. zrobiła mi tak zaje2bistą bułkę, że ach. :D 
w ogóle, niech mi je robi codziennie. omomom.
chce mi się herbaty, albo kakao. nie wiem. chyba, że kawę może. ;d ostatnio piję cappuchino śmietankowe. omomomo. hmmmm. ta, wiem, dylematy.

generalnie to zapisałam się na prawko. ;d testy leżą na biurku i się śmieją. 
niech się śmieją. :D
przyjdzie do zdawania teorii to się razem pośmiejemy.

ambitny plan na dzisiaj:
zacząć pisać esej
ogarnąć biologię
i chociaż zerknąć do chemii
posprzątać
i rozwiązać ze dwa testy. 

boziu, wydłuż mi dobę. *.*






H,




1 komentarz:

  1. Świetne zdjęcia i inspiracje! Ody tak dalej :) Bede tu zesciej zaglodac imoze coś pozyczac:) Zapraszam do mnie na śswierzaka !Pozdro:* http://imanaen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń