10/07/2012

to nie jest dostateczny powód, by wybuchać płaczem

hej. : D


niedziela. wszystko pięknie, słońce świeci. : D a ja nad książkami. och cudownie. czego chcieć więcej od życia?
ale piję herbatę.




no właśnie. 
także dzisiaj pojedynek herbata:kawa, zdecydowanie 1:0. :D

pociesza mnie fakt, że w tym tyg tylko do czwartku.
że mam tylko dwa chyba proste sprawdziany, 
że nie mam zadań na fuckultety z chemii,
że zaliczenie mam za sobą,
że jutro się zapiszę na prawko,
że jest pięknie. :D:D
i... że mija mi już kaszel. : D i katar też. 

ale i tak tabletki strepsils towarzyszą mi od kilku dni. :D
ale dobre są. ;p
ktoś ostatnio stwierdził, że biorę je tylko przez to, że zawierają 1,2 mg alkoholu. hehciu, żartowniś jakiś.
za cholerę nie pamiętam kto, ale mam dwa typy ;p

trzymać się. : DD





+ pitutpitu








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz