10/01/2012


Październik, październik i jeszcze raz październik. Kocham październik<3
W sumie sama nie wiem czemu, ale wtedy wydaje mi się że wszystko wraca do normy. Przyzwyczajam się do tego że trzeba się uczyć. Znaczy to we wrześniu. W październiku staje się to normą. 
Lubię kiedy jest słońce, błękitne niebo i wszędzie złote liście *.*

Zbierałam się żeby cokolwiek napisać cały dzień. No ale cóż. Kac morderca nie ma serca. 
Jak już udało mi się wstać, zebrać do kupy to Honka mnie wyprzedziła.
No to ja dodam coś teraz. I tak nie mogę spać. 

Poza tym, że wszystko mnie boli. Jak na razie mam wstręt do praktycznie wszystkiego. Wnerwiają mnie głupie powiadomienia na facebook'u. 

No ale nic się nie da porównać moim dzisiejszym obiadem. Jak marzyłam o lasagne aa tu proszę, co na obiad  - lasagne *.*



Czasem jednak rozumiem się z Krystyną bez słów. Ale to rzadkość. Nie to co z Honią ostatnio. Telepatia na  całego. Jak jedna pisze to druga w tym samym momencie. Ja wiedziałam, że jesteśmy walnietę i to nieźle, ale teraz to już jakieś zjawiska paranormalne się zaczynają pojawiać. 

Dziś, choć i tak nie miałam czasu na nic praktycznie, postanowiłam się trochę przewietrzyć i zaniosło mnie nad Zalew Zegrzyński. Słońce, wiatr, woda. To lubię :D



Aaaa w głowie mam przez cały czas jedną i tą samą piosenkę już od dłuższego czasu.

"I walked across an empty land. I knew the pathway like the back of my hand. I felt the earth beneath my feet. Sat by the river and it made me complete. Oh simple thing where have you gone. I'm getting old and I need something to rely on. So tell me when you're gonna let me in. I'm getting tired and I need somewhere to begin


I came across a fallen tree. I felt the branches of it looking at me. Is this the place we used to love? Is this the place that I've been dreaming of?


Oh simple thing where have you gone. I'm getting old and I need something to rely on. So tell me when you're gonna let me in. I'm getting tired and I need somewhere to begin. And if you have a minute why don't we goTalk about it somewhere only we know? This could be the end of everything. So why don't we go. Somewhere only we know? Somewhere only we know?"




+ zdjęcie tego tygodnia. Neuburger jesteś moim mistrzem <3



Katrina. 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz