10/02/2012

Naprawdę blisko naprawdę razem. Zrozumiesz wszystko kiedy zauważysz, że więź istnieje.


"Więź już istnieje, więź już istnieje. Więź już istnieje, więź już istnieje. Bez statusu, bez dorobkuBo więź to tam w środku. Tajemnicza struna, która wymknie się, brzmi kiedy chce...Sprawdź to sprawdź to sprawdź a następnego dniaProszę sprawdź czy pamiętam o niej ja. Naprawdę blisko naprawdę razemZrozumiesz wszystko kiedy zauważysz, Że więź istnieje, więź już istnieje. Bez śledzenia bez szukania. Bo więź wciąż ta sama.  Spokojem okryta w ciszy się wyłania. Jak zapach dzieciństwa niby zapomniana. Sprawdź to sprawdź to sprawdź a następnego dniaProszę sprawdź czy pamiętam o niej ja. 

Naprawdę blisko naprawdę razem. Zrozumiesz wszystko kiedy zauważysz, że więź istnieje, więź już istnieje"



Hej!
Dziś krótko, bo choć miałam dużo czasu to zabrakło mi weny twórczej. 
Powinnam teraz obecnie robić prezentację na temat obyczajów i "Chłopach" ale jakoś brak mi chęci. Ogólnie na nic nie mam chęci.

A poza tym u mnie normalnie, jak zwykle. Tylko że zimno. Ale to standard. No i byłam dziś u lekarza. I mam zwolnienie z wf'u na cały semestr. Ehh.. muszę chyba zacząć chodzić na basen. Ciekawe tylko kiedy. Już teraz ledwo się wyrabiam między nauką w szkole i poza szkołą, lekcjami i spotkaniami z paroma ważnymi osobami.

Dziś trochę powiedzmy, że inspiracji :)













Katrina.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz