10/31/2012

Happy Halloween! ☺


Po pierwsze Wesołego Halloween! Chociaż nie wszyscy pewnie lubią i uznają to święto. Ja je lubię. Bardziej niż stanie godzinami i marznięcie na cmentarzu. 
Właśnie zaczęłam dłuższy weekend. O ile można to tak nazwać. W każdym razie lubię jak wolne zaczyna się w środę, a nie tak zwyczajnie jak w piątek. 
Własnie włączyłam sobie True Blood. Kocham ten serial, chociaż w moim domu tylko ja go oglądam. Wszyscy twierdzą, że to głupota ale ja i tak go lubię. 

Chyba dla uczczenia Halloween włączę sobie "Nightmare before Christmas". Akurat wpisuje się w tegoroczną pogodę i samopoczucie. Pomimo że jest Halloween to już leży śnieg (bo nadal jest u mnie. nie wiem jak u Was). Jak dla mnie jest świątecznie-halloweenowo. I tam już od dłużeszego czasu mam ochotę posłuchać kolęd. 


Dzisiaj nie ma ochoty na nic. Pewnie posiedzę w pokoju zawinięta w koc z kubkiem herbaty i z komputerem. Czasem lubię tak. Ale po pewnym czasie zaczyna mi czegoś brakować. Szkoda że dzisiejszy wieczór spędzę sama. A może jeszcze nie. Nie wszystko jeszcze stracone. 


Dzisiaj na polskim robiliśmy prezentacje na temat kierunków w sztuce. I był Salvador Dali♥ No normalnie kocham tego gościa. Zwłaszcza jego niektóre obrazy. I od razu jak popatrzyłam się na jego portret i obrazy przypomniała mi się scena z "O Północy w Paryżu". Pomijając,że kocham ten film i mogę go oglądać nieskończenie wiele razy to scena z Salvatorem jest mistrzostwem. Zwłaszcza jego kwestia "I see... Rhinoceros! "


A teraz trochę Halloweenowo :)










Jakie fajne muffiny *.*



"When you came in the air went out. And every shadow filled up with doubt. I don't know who you think you are, but before the night is through, I wanna do bad things with you." ♥




Katrina. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz