10/20/2012

Zmieńmy ten świat byśmy mogli w nim pozostać.


Hej! Dzisiaj będzie krótko i zwięźle. Tak mi się wydaje. Niestety nie mam za bardzo dużo czasu. Pomimo iż zdobyłam Otwock z G. <3 i poszłyśmy na lumpy. Tak ja i lumpy. Mnie tez to dziwi. No ale udało się. Jak mi się uda jutro pokażę co takiego zdobyłam i co robiłam nudząc się na Wschodnim czekając na skm. 

No ale co u mnie? W sumie nic. Wszystko jak się popieprzyło tak się pieprzy nadal. I moje życie staję sie coraz bardziej zagmatwane. Nawet ja go teraz nie ogarniam. 


"Powiedz co o mnie wiesz. Jak dobrze mnie znasz. Po kim mam taki lęk . Gdy zostaje znów sam. Gdy dopada mnie chaos. Nie zezwala na sen. Zabrania mi się cieszyć, że przyjdzie lepszy dzień. Poznajmy się – ja nazywam się samotność. Przeżyjmy coś – tak głupiego jak ta prośba. Zmieńmy tak świat. Byśmy mogli w nim pozostać. Już lepiej nam." 


A teraz trochę inspiracji, bo nie mam dziś weny na zdjęcia i wgl. Zwłaszcza, że tym razem muszę ogarnąć dwa eseje na takie same głupie tematy i 5 testów z matmy + wszystkie prace domowe.














I to by było na tyle.
Katrina.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz